Gaziantep

Gaziantep İyontoforez Tedavisi

Gaziantep İyontoforez Tedavisi ile sizde artık aşırı terlemeye veda edebilir ve yarınları daha ferah ve mutlu yaşayabilirsiniz. Hiperhidroz diğer adıyla aşırı terleme problemi daha çok avuç içlerinde, koltuk altında ve ayak tabanlarında görülmektedir. Özellikle erkeklere oranla kadınlarda daha fazla olan terleme problemi maalesef gerek sosyal hayatı gerekse kişisel hayatı olumsuz etkilemektedir. Terlemeye karşı alabileceğimiz bir çok önlem vardır ancak Gaziantep iyontoforez tedavisi en etkili, basit ve güvenli tedavidir. Gelin hep birlikte iyontoforez tedavisinin içeriğini daha yakından inceleyelim.

Gaziantep İyontoforez Tedavisi ile artık terleme problemi ile verdiğiniz savaşta galip gelebilirsiniz. Terleme problemi geçmişten günümüze tüm insanlığın en büyük sorunu halindedir ve terlemeye karşı en etkili ve basit çözüm yöntemi iyontoforez tedavisidir. Eğer sizinde aşırı terleme probleminiz varsa bizimle anında iletişime geçerek bu süreci en kolay ve sağlıklı şekilde atlatabilirsiniz.

1. Gaziantep İyontoforez Tedavisi

Gaziantep İyontoforez Tedavisi, elektrik akımı yoluyla cilt yüzeyinden deri içerisine çeşitli iyonların girmesi ile terlemenin kalıcı önlenmesini sağlar. Aynı zamanda hiperhidroz yani aşırı terleme sorununa karşı en etkili ve güvenli yöntemin iyontoforez tedavisi olduğu kanıtlanmıştır.   Elektronların tek yönlü olarak sıralanmasındaki en temel özellik ise kutuplaşma etkisidir. Deri altına doğru akımların verilmesiyle İyontoforez tedavisi gerçekleşir.

Gaziantep İyontoforez Tedavisi

2. İyontoforez Tedavisi Nedir?

Gaziantep iyontoforez tedavisi ağrısız ve acısız bir tedavi yöntemidir. Bununla birlikte;

• Kişinin sağlığını güven altında tutmak için akım koruma sistemine sahiptir ve frekansı yoktur.
  • Tedavi süreci 21 gündür.
  • 21 gün uygulanan tedavi ardından 1 yıl aşırı terleme problemi tamamen çözülür.
  • El ve ayaklara musluk suyu içerisine 15 ile 25 miliamperik elektrik akımının gerekli cihaz ile uygulanma işlemidir.
  • Ağrısız ve acısızdır.

3. İyontoforez Cihazı

İyontoforez cihazı, insanlarda çok yaygın bir problem olan el ve ayak terlemesi sorunu için özel olarak geliştirilmiş güvenli ve etkili bilimsel olarak kanıtlanmış bir tedavi yöntemidir. Ortalama 20 gün uygulanan bu tedavi işlemi haftada 5 gün ve 20’şer dakika süre ile gerçekleşmektedir. Tedavi işlemi dolduğunda ilk ayın sonunda elde edilen olumlu etkileşimin devamlılığını sağlamak amacıyla 4 – 5 haftada bir seanslar yeniden tekrarlanabilmektedir. Ayrıca tedavi sırasında ellerde ve ayaklarda hafif uyuşma ve iğne batması gibi bulgular gözlemlenebilmektedir. Fakat bu yan etkiler kısa sürelidir ve tedavinin yarıda bırakılmasını gerektirmez.