En Değerli Servetiniz Sağlığınız...

Akupunktur

Migren, Kilo Verme, Boyun- Bel Fıtıkları, Kas Ağrıları. Kilo Verme, Sigara Bırakma, Bulantı, Kısırlık Tedavisi... başta olmak üzere bir çok durumda başarı ile uygulanır.

Seans Süresi Ortalama: 20 dakikadır. Haftada 2 kez Uygulanır.

Manuel Terapi

Elle uygulanan doğal ve ağrısız bir alternatif tedavi yöntemidir. Manuel terapide, kas spazmı, kas gerginliği ve eklem hareket problemlerinin neden olduğu ağrıların tedavisi sağlanır.

Manuel Terapi Haftada Ortalama 2 kez olmak üzere 4-8 seans arası uygulanabilir.

Ozon Tedavisi

Kanın oksijen taşıma kapasitesi artar hücre metabolizması hızlanır, bağışıklık sisteminin güçlenmesi, Anti-mikrobik etki, ağrı tedavisi,anti-romatizmal etki, anti-kanserojen etki sağlanır.

Genellikle Haftada 2 veya 3 kez Olmak Üzere 12 Seans Olarak Uygulanır.

Nöralterapi

Vücudun kendi kendini iyileştirmesi harekete geçirilerek, Kas romatizması, boyun ve bel fıtıkları, omuz ağrıları, sinir sıkışmaları ve vertigo gibi birçok hastalığın tedavisinde uygulanabilir.

Nöralterapi haftada bir veya iki seans olmak üzere toplam 4-8 seans uygulanır.

Tıbbi Hacamat

Deri altında, vücutta hastalıklara neden olan toksik kanın vakumlanarak dışarı alınması işlemidir.kana detoks uygulayarak, zehirli atıkları, serbest radikaller ile hazır gıdaların verdikleri zararları temizler.

Kişinin Rahatsızlığına Göre Uygulama Zamanı Değişiklik Gösterir.

PRP Tedavisi

Kişinin kendi kanının, ayrıştırılıp, iyileştirici trombositlerin doku iyileşmesinde kullanılmasıdır. En sık olarak eklem kıkırdağı - menisküs ve tendon problemleri, boyun-bel fıtıkları tedavisinde uygulanır.

PRP tedavisi genel olarak, 2- 3 hafta ara ile 3- 4 seans uygulanır.

Mezoterapi

İlacın cildin altına mezoterapi iğnesi yardımıyla enjekte edilmesidir. Cilt yaşlanması ve sarkması, leke tedavisi, vitiligo, selülit, bölgesel zayıflama, saç dökülmesi, spor yaralanmaları, ağrı tedavisinde kullanılır

Seans sıklığı kişiye göre değişmekle birlikte ilk ay 3 veya 4 seans uygulanır.

Proloterapi

Özel solüsyonlarla dokulardaki iyileşme sürecinin harekete geçirilmesidir. Dizde, omuz, boyun ve bel problemleri başta olmak üzere bir kas iskelet sistemi rahatsızlığında uygulanır.

Yaklaşık 20 dakika süren seanslar halinde, ortalama 3-4 hafta da bir yapılır. Genellikle 2-4 seans sürer.