Gaziantep

Gaziantep Torbalama Ozon Tedavisi

Gaziantep Torbalama Ozon Tedavisi, ozon torbalama uygulaması, yapılan değerlendirmeler doğrultusunda kişide bulunan iyileşmeyen yara bölgelerine ve yanık durumlarında bölgesel olarak insan vücudunda problemli alana ozon gazının uygulanması işlemidir ve aynı zamanda Gaziantep ozon torbalama tedavisi, özellikle dolaşım problemi bulunan hastalarda majör terapi uygulamasıyla birlikte gerçekleştirildiği zaman, oldukça etkili ve başarılı sonuçlar ortaya çıkmaktadır. Ozon torbalama tedavisi hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak için gelin hep birlikte yazımızın devamını inceleyelim.

Gaziantep Ozon Tedavisinde ,tıbbi olarak uygulamalarda kullanılan oksijen ve ozon karışımında %3-5 oranında ozon bulunmaktadır. Bu karışım, medikal ozon adını almaktadır. İnsan vücudunda oluşan ağır yaralanmalara ve diğer ağır riskli hastalıklara karşı Gaziantep torbalama ozon tedavisi oldukça büyük bir etkiye sahiptir. Daha fazla bilgi almak için bizimle anında iletişime geçebilirsiniz.

1. Gaziantep Torbalama Ozon Tedavisi

Gaziantep Rektal Ozon Tedavisi, ozon, üç adet oksijen molekülünün bir araya gelmesiyle oluşan, O3 adı verilen bir gazdır. İçinde insanların yaşadığı atmosfer tabakalarında, dolayısıyla soluduğumuz havada bulunan oksijen molekülleri O2 formunda bulunmaktadır. Bununla birlikte soluduğumuz havada bulunmayan, ancak atmosferin üst tabakalarında kendiliğinden oluşan ozon, insan sağlığı için oldukça büyük bir öneme sahiptir. Ozon, kendisine özgü bir kokuya sahiptir ve atmosferin alt tabakalarında O2 durumuna etken bir gazdır. 2 temel özelliği bulunmaktadır ve bu 2 temel özelliği sizlere şu şekilde açıklamam mümkündür;

• Ozon, etkili bir antioksidandır.
  • Ozon, cilt yüzeyinde etkili ve yararlı bir yüzey dezenfektanıdır.
  • Mantarlar, virüsler ve parazitler ozon ile karşılaştıkları zaman yaşamlarını kaybetmektedirler.
Gaziantep Torbalama Ozon Tedavisi
Gaziantep Torbalama Ozon Tedavisi Faydaları

2. Ozon Torbası Nedir?

Gaziantep ozon tedavisinde, doku ve hücrelerin oksijeni en etkili şekilde kullanması amaçlanmaktadır. Aynı zamanda su ve yağ gibi maddelerin ozonlanması mümkündür. İnsan vücudunda alyuvar olarak adlandırılan ve görevleri oksijen taşımak olan kan hücrelerinin vücutta ozonla karşılaşması durumunda, bu hücrelerde ve dolayısıyla vücudumuzda birçok değişiklik meydana gelmektedir. En temel özelliği vücuttaki yaralanmaların önüne geçerek oluşabilecek enfeksiyonlara, virüslere ve parazitlere karşı bariyer görevi oluşturarak var olan ve olabilecek zararlı etkenlere karşı savaşmaktadır.

• Ozon torbalama ve kupa uygulaması, enfeksiyon oluşumunu ve var olan enfeksiyonu yok etmektedir.
  • Yaralı veya hasarlı dokunun iyileşmesini hızlandırmaktadır.

3. Torbalama Ozon Tedavisi Nasıl Yapılır?

Gaziantep ozon tedavisinin çeşitli uygulama metotları bulunmaktadır. Bu uygulama metotları arasında yerini alan torbalama ozon tedavisi ile, ozon tedavisi yaptıran hastalar pek çok fayda sağlamaktadır. Hücre ve dokulardaki oksijen seviyesini arttırmaya yardımcı olan bu tedavi yöntemi sayesinde bağışıklık sistemi güçlenir ve kan dolaşımı hızlanır. Bu nedenle destekleyici tedavi olarak uygulanmaktadır.  Bağışıklığın güçlenmesi özellikle de enfeksiyon hastalıklarına karşı büyük koruma sağlamaktadır. Aynı zamanda kan basıncını ve hormonları dengeler. Kas ve eklem ağrılarını azaltmakta, beyin fonksiyonlarının daha iyi çalışmasını sağlar.

4. Gaziantep Torbalama Ozon Tedavisi Faydaları

Gaziantep ozon tedavisinin insan sağlığı üzerinde oldukça büyük oranda faydalı etkiye sahiptir. Bu etkileri sizler için şu şekilde açıklamam mümkündür;

• Ozonla karşılaşan alyuvar hücreleri elastikiyet kazanmakta ve ozonla karşılaşılan bölgelerde kan alışkanlığında artış meydana gelmektedir.
  • Ozonla karşılaşan alyuvarların, oksijen taşıma kapasitesinde artış meydana gelmektedir.
  • Vücutta temel görevleri, oksijen taşımak olan alyuvarların oksijeni dokulara bırakma yeteneğinde artış oluşmaktadır.
  • Ozonla karşılaşmayla birlikte hücre içi solunumu hızlanmakta ve böylece hücre fonksiyonları için gerekli olan enerji üretiminde artış meydana gelmektedir.
  • Ozon, antioksidan niteliği güçlü bir maddedir. Bu bakımdan ozon, cildin detoks yapıcı özelliğini arttırarak vücudumuzdaki kimyasal maddelerin temizlenmesine yardımcı olmaktadır.